REGULAMIN
Właścicielem www.nienudno.pl jest: Nienudno.pl Spółka z o.o., z siedzibą w Gdańsku, Al. Grunwaldzka 415, 80-309; NIP: 5842804173, REGON: 388848844, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000957127; adres poczty elektronicznej: kontakt@nienudno.pl.
- DEFINICJE:
REGULAMIN – niniejszy Regulamin, określający zasady zawierania umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem Platformy eduSky, zasady wykonywania tych umów, prawa i obowiązki stron Umowy sprzedaży na odległość oraz zasady postępowania reklamacyjnego. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną. Regulamin jest odpowiednio regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Dz. 2020.344 t.j.;
PRZEDSTAWICIEL UCZESTNIKA – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zawiera z Organizatorem Umowę sprzedaży na odległość na rzecz Uczestnika;
UCZESTNIK – nieletni, którego Przedstawiciel zawarł z Organizatorem Umowę;
ORGANIZATOR – Nienudno.pl Spółka z o.o., z siedzibą w Gdańsku, Al. Grunwaldzka 415, 80-309; NIP: 5842804173, REGON: 388848844
EDUSKY – Platforma służąca do zawierania umów na odległość
UMOWA SPRZEDAŻY– umowa sprzedaży produktu zawierana albo zawarta między Przedstawicielem Uczestnika a Organizatorem za pośrednictwem Platformy eduSky
2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną:
a. zawieranie Umów sprzedaży online za pomocą Platformy eduSky,
b. przesyłanie wiadomości e-mail, w których Organizator potwierdza akceptację umowy
c. przesyłanie numerów kont do przelewu oraz linków do płatności przez wybranego operatora płatności internetowych: TPay
- Zamieszczone na stronie Nienudno.pl treści, w tym opisy Kursów i ceny stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. Charakter wiążący – na potrzeby zawarcia konkretnej Umowy sprzedaży – zyskują one dopiero z chwilą potwierdzenia przez Przedstawiciela Uczestnika umowy przesłanej przez Platformę eduSky.
- Organizator udostępnia niniejszy Regulamin za pośrednictwem odsyłacza zamieszonego na stronie głównej przed zawarciem Umowy sprzedaży na odległość, w jej trakcie oraz po zakończeniu. Przedstawiciel Uczestnika może go pobrać i sporządzić jego wydruk.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi usługami, nienudno.pl podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
- WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
- Umowy zawierane są za pomocą Platformy eduSky.
- W celu zawarcia Umowy Przedstawiciel Uczestnika powinien postępować według następującego schematu:
- odebranie wiadomości e-mail od Organizatora z linkiem do propozycji Umowy;
- zapoznanie się z treścią Umowy;
- zaakceptowanie Umowy poprzez kliknięcie w przycisk ZAAKCEPTUJ I PODPISZ lub odrzucenie Umowy poprzez kliknięcie w przycisk ODRZUĆ PROPOZYCJĘ UMOWY (odrzucenie propozycji Umowy spowoduje zwrotne odesłanie dokumentu do Organizatora);
- w przypadku kliknięcia w przycisk ZAAKCEPTUJ I PODPISZ w dalszej kolejności konieczne jest zaakceptowanie zgód. Korzystając z przycisku ZGODA – Przedstawiciel Uczestnika wyraża pozwolenie na określoną aktywność zdefiniowaną przez Organizatora w formie zgody. Korzystając z przycisku BRAK ZGODY – Przedstawiciel Uczestnika wyraża sprzeciw na określoną aktywność zdefiniowaną przez Organizatora w formie zgody. Niektóre zgody mogą być oznaczone przez Organizatora jako obligatoryjne – nie wyrażenie takich zgód spowoduje niemożność zawarcia Umowy. Korzystając z przycisku WYŚLIJ potwierdza się wyrażenie swojej woli odnośnie akceptacji lub odrzucenia zgód. Po wykonaniu tej operacji, na numer telefonu komórkowego Przedstawiciela Uczestnika przesłany zostanie 8-mio cyfrowy kod.
- wpisanie na Platformie eduSky otrzymanego sms-em na numer telefonu komórkowego Przedstawiciela Uczestnika 8-mio cyfrowego kodu i autoryzowanie podpisu przy użyciu przycisku PODPISZ UMOWĘ.
- Do zawarcia Umowy dochodzi z chwilą wypełnienia wszystkich wymaganych pól i naciśnięcia przycisku PODPISZ UMOWĘ, o czym Przedstawiciel Uczestnika jest informowany za pośrednictwem e- mail przez Platformę eduSky („Zatwierdzenie”).
- Przedstawiciel Uczestnika, po Zatwierdzeniu umowy na Platformie eduSky, otrzymuje treść Umowy w oddzielnej wiadomości e-mail.
4. WARUNKI PŁATNOŚCI
- Nienudno.pl oferuje możliwość dokonania płatności w formie online, która odbywa się za pośrednictwem operatora TPay. Przedstawiciel Uczestnika może także wykonać tradycyjny przelew na wskazane przez Organizatora konto.
- Informacje o płatnościach – linki do płatności oraz nr kont do przelewów – są wysyłane za pomocą maili (bezpośrednio za pomocą Platformy eduSky).
5. ROZWIĄZANIE UMOWY
- Organizator ma prawo rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym w przypadku:
a. nieutworzenia się grupy w danej Placówce;
b. braku uregulowania całości Opłaty w terminie do 10 (dziesięciu) dni roboczych przed planowaną datą rozpoczęcia Usługi;
W przypadku, o którym mowa w pkt. a powyżej Organizator zwróci Przedstawicielowi Uczestnika całą wniesioną przez niego opłatę.
- Przedstawiciel Uczestnika ma prawo w imieniu Uczestnika wypowiedzieć Umowę w każdym czasie jej obowiązywania. Powinien jednak zwrócić Organizatorowi wydatki, które ten poczynił w celu należytego wykonania Usług oraz zobowiązany jest uiścić na rzecz Organizatora część Opłat odpowiadającą jego dotychczasowym czynnościom, a jeżeli wypowiedzenie nastąpiło bez ważnego powodu, powinien także naprawić szkodę.
- Oświadczenie o rozwiązaniu Umowy może być złożone drugiej stronie Umowy za pośrednictwem e- mail.
- Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Uczestnikowi z uwagi na treść art. 38 ust. 1 pkt 12 Ustawy O Prawach Konsumenta, który stanowi, że prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu m.in. do umów o świadczenie usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
6. REKLAMACJE
- Przedstawiciel Uczestnika niezadowolony z Usług świadczonych przez Organizatora, może złożyć reklamację.
- Reklamacja może zostać złożona w dowolnej formie, w szczególności za pośrednictwem e-mail na
adres: kontakt@nienudno.pl
- Reklamacja powinna zawierać:
a. imię i nazwisko Przedstawiciela Uczestnika i Uczestnika;
b. adres korespondencyjny Przedstawiciela Uczestnika;
c. adres i nazwa Placówki w której świadczone są reklamowane Usługi;
d. określenie przedmiotu reklamacji wraz z uzasadnieniem;
e. oczekiwania Przedstawiciela Uczestnika wobec Organizatora.
- Organizator udziela odpowiedzi na reklamację w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia jej otrzymania.
- Jeżeli Organizator nie udzielił odpowiedzi na reklamację w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia jej otrzymania uważa się, że reklamację uznał.
- Odpowiedź na reklamację Organizator przekazuje Przedstawicielowi Uczestnika pocztą elektroniczną na podany w Umowie adres e-mail.
7. INFORMACJA O POZASĄDOWYCH MOŻLIWOŚCIACH ROZWIĄZYWANIA SPORÓW
- W przypadku sporów na tle Umowy Przedstawicielowi Uczestnika przysługuje prawo do skorzystania z pozasądowych metod rozwiązywania sporów, przy czym Organizator nie deklaruje z góry woli uczestniczenia w rozwiązywaniu sporów w ten sposób.
- Informacje dotyczące możliwości skorzystania z uprawnienia do pozasądowego rozwiązywania sporów oraz odpowiednich procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych miejskich (powiatowych) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php; http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
- Listę instytucji prowadzących pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów konsumenckich, prowadzoną przez Prezesa UOKiK, można przeglądać na witrynie http://polubowne.uokik.gov.pl.
- Przedstawicielowi Uczestnika przysługuje również prawo wystąpienia do sądu powszechnego właściwego ze względu na siedzibę Organizatora.
8. INFORMACJA DOTYCZĄCA ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Organizator świadczy drogą elektroniczną na rzecz Przedstawiciela Uczestnika następujące usługi:
- umożliwianie zawierania na Platformie eduSky drogą elektroniczną Umów sprzedaży Produktów zgodnie z niniejszym Regulaminem;
- umożliwianie stworzenie Konta Przedstawiciela Uczestnika
- wysyłanie drogą elektroniczną informacji handlowej dotyczącej Usług oraz wiadomości informujących o płatnościach.
- Warunki techniczne świadczenia przez Organizatora usług drogą elektroniczną są następujące:
a) dostęp do sieci Internet,
b) korzystanie z przeglądarki internetowej (typu Safari, Google Chrome, FireFox lub podobne),
c) posiadanie konta poczty elektronicznej.
- Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną:
1. Organizator podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania strony internetowej oraz Platformy eduSky, w takim zakresie jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Przedstawiciela Uczestnika,
2. Przedstawiciel Uczestnikazobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Organizatora o wszelkich nieprawidłowościach związanych z działaniem www.nienudno.pl oraz Platformy eduSky
3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem www.nienudno.pl oraz Platformy eduSky Przedstawiciel Uczestnika może zgłaszać mailowo pod adres kontakt@nienudno.pl
4. W reklamacji Przedstawiciel Uczestnika powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem www.nienudno.pl oraz Platformy eduSky
5. Organizator zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji, wskazanej w pkt 3 powyżej, w terminie do 14 dni kalendarzowych, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Przedstawiciel Uczestnika, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu.
- Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów związanych z Regulaminem jest prawo polskie. Spory te będą rozstrzygane przez właściwy miejscowo sąd powszechny. Przedstawiciel Uczestnika będący Konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Wszelkie informacje dotyczące pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń można uzyskać na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: www.uokik.gov.pl. Jednocześnie informujemy, że wskazane postępowania mają charakter dobrowolny i obie strony muszą wyrazić na nie zgodę.
- Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. informujemy, iż pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odrdostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.